Jak to probíhá / Časté otázky

Máte prostředky i nástroje potřebné pro realizaci úklidu?

Dostatečné čisticí prostředky a nástroje jsou nezbytné pro realizaci úklidu řádné kvality a dostačujícího rozsahu. Níže je doporučení, co mít připraveno.

Tip: Nakupte vše potřebné skrze svůj online profil. LidskáSíla.cz pro Vás zajistí dovezení prostředků, tak aby bylo vše připraveno na první úklid, a dáma na úklid vše roztřídí dle Vašich požadavků. :)

Prostředky do kuchyně ...

  • pro odmaštění povrchů
  • pro umytí kuchyňské desky
  • pro nerezovou lednici
  • pro odstranění vodního kamene

Prostředky do koupelny a WC ...

  • pro odstranění vodního kamene
  • WC čistič

Prostředky do ostatních místností bytu…

  • alkoholový čistič pro lesklé povrchy a skla
  • přípravek na dřevo ( v případě dřevěného nábytku)
  • čistič podlah dle jejího typu

Základní pomůcky potřebné pro řádnou péči o Váš domov jsou:

A
  • Jednorázové rukavice velikosti L
B
  • mikrovlákna 4 barev, pro dodržení hygienického postupu
  • houbičky na nádobí
C
  • žehlička
  • žehlicí prkno
  • koš na prádlo
  • láhev s rozprašovačem na čistou vodu, ke zvlhčení přeschlého prádla
D
  • stabilní štafle, dostatečně vysoké, dle výšky oken
  • stěrka na okna
E
  • lux
  • koště
  • smetáček a lopatka
  • sáčky do koše
  • kbelíček

Jaký je rozsah činností úklidu?

Konečné slovo o rozsahu služby máte vždy Vy a dáma na úklid. LidskáSíla.cz definuje minimální rozsah činností běžného hygienického úklidu. To však nevylučuje realizaci dalších činností, jež nejsou uvedeny v seznamu níže.

Tip: Definujte svoji představu o finálním rozsahu hned na počátku prvního úklidu. Dáma zváží realizovatelnost Vašeho očekávání dle velikosti bytu, intenzity znečištění a dostupnosti prostředků/nástrojů pro úklid. Každý úklid, po vzájemné shodě zákazníka a dámy, je možné zkrátit či prodloužit.

Seznam základních činností běžného hygienického úklidu – platné pro pravidelné úklidy

  • ometení pavučin
  • setření prachu z dostupných ploch
  • vyleštění zrcadel a lesklých povrchů (včetně lakovaného nábytku)
  • vyluxování a setření podlah
  • vynesení a vymytí odpadkových košů
  • vyčištění všech odtoků
  • umytí vany, sprchového koutu, umyvadla a toalety
  • vyčištění baterií
  • umytí a uklizení nádobí, ručně nebo v myčce
  • omytí kuchyňské linky, obkladů, lednice a sporáku
  • jednou za měsíc vymytí lednice a vyčištění trouby
  • praní a věšení prádla nebo mytí oken je časově náročné, proto vyžaduje vyšší množství času a mělo by být naplánováno s předstihem

Tip: Zákazníci, kteří mají vřelý vztah se svojí pravidelnou dámou, rozšiřují spolupráci o další činnosti.

Nejčastěji se jedná o:
  • nákup základních potravin, prostředků aj.
  • vaření
  • péče o domácí mazlíčky
  • hlídání nemovitosti, zalévání květin, krmení a venčení zvířat, … v době dovolených
  • pravidelná či občasná péče o děti
  • sezónní práce kolem domu

Samostatné objednání oken, bez úklidu, je možné

Protože se svým zákazníkům snažíme vyjít vstříc, umožňujeme samostatné objednání oken formou jednorázového úklidu.

Minimální délka úklidu však stále platí – 4 hodiny. Uvedu příklad objednání mytí oken samostatně.

Pro spočítání potřebného času doporučujeme následný postup:

  1. 6 oken × 30 minut = 180 minut / 60 minut = 3 hodiny jsou celkový potřebný čas pro umytí oken.
  2. 3 okna × 30 minut = 90 minut / 60 minut = 1,5 hodiny je celkový potřebný čas pro umytí oken.
    Zbývající 1,5 hodiny je možné využít na běžný úklid nebo jinou doplňkovou službu.

Tip: Ujistěte se, že máte vše potřebné. Seznam zde.

Pokud nebyl úklid proveden kvalitně

Kvalitu výsledného úklidu považujeme za naprosto zásadní cestu k úspěchu. Máme nastavené procesy pro intenzivní sledování a kontroly průběžně. Pokud k pochybení přece jen dojde, pošlete nám e-mail, shrnující hlavní nedostatky, na nase@lidskasila.cz a my zajistíme kompenzaci.

V případě opravdu zásadního pochybení v kvalitě úklidu nebo přístupu dámy lze stížnost poslat přímo ředitelce LidskáSíla.cz, a to skrze Váš online profil.

Minimální délka objednávky jsou 4 hodin

Dámy neakceptují úklidy kratšího trvání než 4 hodiny, protože by souhrnný výdělek nebyl dostatečný.

Zákazník se ale rozhodně nemusí cítit limitován. Naopak. Po příchodu dámy se lze osobně domluvit, jaké doplňkové služby se k běžnému úklidu přidají.

Například se můžete s dámou domluvit na 3 hodinách běžného úklidu a 1 hodině žehlení či jiné činnosti.

Postup pro úpravu úklidů je velmi snadný

Skrze Váš online profil je možné upravit:

  • termíny nebo čas úklidů
  • pravidelnost úklidů
  • poznámky k úklidu

Úpravy lze nastavit pro specifický úklid i pro všechny úklidy dlouhodobě. Pokud potřebujete se změnou pomoci, kontaktujte nás na nase@lidskasila.cz nebo volejte 226 289 000 (po–pá 8–16).

Něco se rozbilo nebo ztratilo?

Nezoufejte, škodu nahlásíme na pojišťovnu a zajistíme kompenzaci. Zásadní je reagovat rychle a zajistit důslednou dokumentaci, aby mohla být škoda řádně kompenzována.

  • Pořiďte minimálně 5 kvalitních fotografií poškozené věci. Z fotek by měla být škoda vidět zřetelně v detailu i z dálky. Kvalita fotek je velmi důležitá.
  • Škodu hlaste ihned. Nejjistější forma nahlášení škody není telefonicky, ale skrze e-mail. Pište na nase@lidskasila.cz.
  • Potřebný obsah e-mailu je:
    1. popis poškozené věci
    2. množství poškozených věcí
    3. pořizovací cena poškozené věci
    4. termín úklidu, kdy ke škodě mohlo dojít
    5. fotografie dle pokynů viz bod 1

Pojišťovna případy řeší v časovém rozpětí 1 až 2 měsíců. Zákaznická podpora Vás bude informovat o průběhu i formě kompenzace.

Něco se ztratilo…

Ztráta „věci“ je velmi vážná věc. Je třeba reagovat rychle. Pokud jste si ztrátou „věci“ jistí, ihned incident nahlaste na policii a také pošlete shrnutí incidentu na nase@lidskasila.cz nebo volejte 226 289 000 (po–pá 8–16).

LidskáSíla.cz má velmi důmyslně propracované průběžné kontrolní mechanismy, aby pro takové incidenty nebyl vůbec žádný prostor. Avšak důsledná spolupráce zákazníků je nezbytná.

Tip: Chraňte svůj domov důsledně

1. Hotovost a šperky je třeba řádně uschovat „pod pokličku“.

Uschovat si hotovost do šuplíku, knihovny či pracovního stolu, není důsledná bezpečnost. Najděte ve svém bytě místo s omezeným přístupem pro jiné osoby.

2. Domácí mini sejf, nabízí 100% jistotu a věčný klid.

Pokud patříte k těm, kteří z povahy své práce či životního stylu mají vyšší hotovost ve své domácnosti běžně, domácí sejf je 100 % bezpečí i klidu.

3. Monitorujte pomocí domácí špionážní kamery klíčovou zónu NONSTOP.

Domácí mini kamery jsou naprosto běžnou záležitostí pro všechny, kteří se rozhodnou službu využívat dlouhodobě. Nemusíte monitorovat byt celý, dostačující je část „zóny“ s uloženými cennostmi.

Navíc, LidskáSíla.cz garantuje úhradu krádeže v plné výši, pokud je poskytnut video záznam o daném incidentu.

Nedorazila dáma na úklid?

Bez ohledu na příčinu, vzniklé komplikace, dojde k okamžitému odblokování uhrazené částky. O své peníze nikdy nepřijdete.

Co se mohlo stát a jak to řešit

… čekáte 15–20 minut a dáma u Vás ještě nikdy nebyla.
Dejte nám to vědět na 226 289 000 (po–pá 8–16).

  • dáma může bloudit v okolí a hledat adresu,
  • možná stojí u hlavních dveří/zvonků, nedaří se jí najít Vaše jméno, telefon se jí vybil nebo si Vaše číslo neuložila,
  • ověřte, zda jsme Vás o absenci dámy neinformovali formou e-mailu (e-mail mohl spadnout do spamu) nebo hovoru z čísla 226 289 000.

Tip: Pokud je linka obsazená nebo voláte o víkendu, nedokážeme reagovat dostatečně rychle a situaci ověřit ihned. V takovém případě vyčkejte na místě alespoň 30 minut, bude-li to možné. Pokud do této doby dáma nedorazí, je pravděpodobnější, že se něco přihodilo a nedorazí vůbec. Prosíme Vás, dejte nám absenci dámy vědět na e-mail: nase@lidskasila.cz.

Co nejrychleji:
  1. odblokujeme uhrazenou částku za úklid
  2. objasníme situaci
  3. zajistíme náhradní termín úklidu

Kdo jsou dámy na úklid, se kterými Vás propojíme?

A – profesionální hospodyně, poskytující tyto služby několik let, na volné noze.

B – milovnice úklidu, které mají proklientský přístup a vřelý vztah k úklidu ve svém DNA.

LidskáSíla.cz je firma, která miluje svoji práci. Na spokojenosti našich zákazníků i dam na úklid nám opravdu záleží, protože jsme firma milující, férová, inovativní a profesionální.

Díky tomuto přístupu a nárokům s LidskáSíla.cz nalézají souzvuk primárně takové ženy, jejichž charakter naturálně naplňuje péči o druhé v nejvyšší možné kvalitě.

Jsme přesvědčeni, že samotný charakter ženy, včetně skutečně vřelého vztahu k úklidu, je klíčové kritérium garantující dlouhodobou spokojenost a bezstarostnost klientů.

U každé dámy poskytující služby skrze LidskáSíla.cz dochází k

  1. osobnímu pohovoru
  2. předání kompletního know-how o technice úklidu, znalosti čisticích prostředků, pravidlech hygienického postupu, definici žádoucí úrovně kvality a profesionálního jednání s klientem
  3. ověření rejstříku trestů, výpisu z exekucí, platnosti IČO, OP
  4. průběžnému monitoringu kvality úklidů a spolehlivého jednání

K propojení zákazníka a dámy dochází dle následujících kritérií:

  1. lokality místa, kde má být úklid realizován
  2. dne, času, délky i náročnosti požadavků
  3. frekvence úklidu
  4. alergie na zvířata

LidskáSíla.cz zákazníkům představuje dámy, které splňují základní kritéria. Stejný princip je uplatňován u dam. Finální slovo o přijetí zakázky mají právě ony. LidskáSíla.cz tedy garantuje obecnou standardizaci, úroveň bezpečnosti, kvality, komunikace a spolehlivost. Finální rozhodnutí je však na domluvě mezi dámou a zákazníkem.

Zajištění náhrady či výměny není komplikované

Dlouhodobá nemoc, dovolená, změna rodinné situace, osobní antipatie aj. jsou nejčastější důvody, proč dochází k zajištění nové dámy nebo nového zákazníka. O změnu stačí požádat skrze svůj online profil, případně skrze e-mail nase@lidskasila.cz.

Změna bude provedena diskrétně vůči všem stranám.

Úhrada služby

Forma úhrady služby je pouze jedna – úhrada skrze platební kartu online. Službu nelze uhradit v hotovosti ani bankovním převodem.

Je dobré vědět, že:
  • K finanční transakci dochází pouze v rozhraní zabezpečené platební brány ČSOB.
  • Nikdo nemá přístup k údajům o Vaší kartě, ani my. Automatické strhávání probíhá na základě předautorizace plateb v platební bráně ČSOB.
  • Údaje o platební kartě a následné zpracování platební transakce probíhá pouze v rozhraní ČSOB.
  • U pravidelných úklidů dochází k zablokování finančních prostředků na Vašem účtu 3 dny před vykonáním úklidu.
  • K reálnému stržení prostředků z účtu dochází na konci úklidu.
  • U objednávky pravidelného úklidu – zůstává karta uložena.
  • U objednávky jednorázového úklidu – zůstává karta uložena (pokud si tuto možnost zákazník sám zaškrtne během první objednávky jednorázového úklidu).

Bezpečnost interního systému

  • Přístupy do interních systémů jsou omezeny. Interní člen týmu má přístup pouze k omezenému množství informací.
  • S daty pracujeme pouze v rozhraní zabezpečených systémů, kde se data nedají svévolně stáhnout.

Jaký je postup pro úhradu nedoplatků, tj. v případě prodloužení délky úklidu oproti zakoupenému času

  • Veškeré objednávky naleznete v online profilu v záložce Seznam objednávek.
  • U nezaplacených objednávek se Vám zobrazí kulatá informační ikonka s vykřičníkem.
  • Kliknutím na zaplatit objednávku Vás ikonka přesměruje na rychlou úhradu uloženou kartou.
  • Nezaplacené objednávky se do 24 hodin před začátkem automaticky zruší a přijde Vám informace.
  • Jednorázovou objednávku: peníze, o které se úklid zkrátí, Vám vrátíme na účet, anebo Vám dorazí informace o doplacení.
  • Pravidelné objednávky: peníze, o které se úklid zkrátí, se Vám nahrají do kreditů na další úklid, anebo Vám dorazí informace o doplacení.

Dáma u Vás byla delší či kratší dobu?

Napište nám na nase@lidskasila.cz a my Vám danou objednávku zkrátíme nebo prodloužíme dle skutečně odpracovaného času. Případně nás o této změně může informovat dáma. Myslíme na vše a v případě, že máte:

Doklady o zaplacení

Doklady o zaplacení naleznete ve svém online profilu v záložce Doklady.

Doklad o zaplacení se Vám automaticky vystaví do 14 dnů od data uskutečnění úklidu.