Na stránce ceníku si vyberte jeden
ze 3 balíčků, který Vám sedí nejvíce.
Dámě stačí otevřít a představit domácnost podle tohoto seznamu.
Odteď bude LidskáSíla.cz plnit vaše přání… kvalitně & lidsky & pohodlně.
Zjištění očekávání a instrukcí zákazníka
Zkontrolování čistících prostředků a pomůcek
Upozornit na případná rizika a pracovní překážky
Upozornit na speciální povrchy, popř. speciální čistící prostředky, pomůcky
Určit místo na odkládání použitých pomůcek
Specifikovat případné místnosti, kam nechodit vůbec
Poskytnout instrukce pro vynesení odpadu
Dostatečné čisticí prostředky a nástroje jsou nezbytné pro realizaci úklidu řádné kvality a dostačujícího rozsahu. Níže je doporučení, co mít připraveno.
Tip: Zákazníci, kteří mají vřelý vztah se svojí pravidelnou dámou, rozšiřují spolupráci o další činnosti.
Nejčastěji se jedná o:Protože se svým zákazníkům snažíme vyjít vstříc, umožňujeme samostatné objednání oken formou jednorázového úklidu.
Minimální délka úklidu však stále platí – 4 hodiny. Uvedu příklad objednání mytí oken samostatně.
Kvalitu výsledného úklidu považujeme za naprosto zásadní cestu k úspěchu. Máme nastavené procesy pro intenzivní sledování a kontroly průběžně. Pokud k pochybení přece jen dojde, kontaktujte nás skrze Váš zákaznícký profil, kde stačí specifikovat o jaký problém se jedná.
V případě opravdu zásadního pochybení v kvalitě úklidu nebo přístupu dámy lze stížnost poslat přímo na email LidskáSíla.cz nase@lidskasila.cz.
Skrze Váš online profil je možné upravit:
Pokud potřebujete se změnou pomoci, kontaktujte nás skze zákaznickou podporu, kterou naleznete ve svém Zákaznickém profilu.
Nezoufejte, škodu nahlásíme na pojišťovnu a zajistíme kompenzaci. Zásadní je reagovat rychle a zajistit důslednou dokumentaci, aby mohla být škoda řádně kompenzována.
Pojišťovna případy řeší v časovém rozpětí 1 až 2 měsíců. Zákaznická podpora Vás bude informovat o průběhu i formě kompenzace.
Ztráta „věci“ je velmi vážná věc. Je třeba reagovat rychle. Pokud jste si ztrátou „věci“ jistí, ihned incident nahlaste na policii a také pošlete shrnutí incidentu na nase@lidskasila.cz nebo volejte 226 289 000 (po–pá 8–16).
LidskáSíla.cz má velmi důmyslně propracované průběžné kontrolní mechanismy, aby pro takové incidenty nebyl vůbec žádný prostor. Avšak důsledná spolupráce zákazníků je nezbytná.
Tip: Chraňte svůj domov důsledně
1. Hotovost a šperky je třeba řádně uschovat „pod pokličku“.Uschovat si hotovost do šuplíku, knihovny či pracovního stolu, není důsledná bezpečnost. Najděte ve svém bytě místo s omezeným přístupem pro jiné osoby.
2. Domácí mini sejf, nabízí 100% jistotu a věčný klid.Pokud patříte k těm, kteří z povahy své práce či životního stylu mají vyšší hotovost ve své domácnosti běžně, domácí sejf je 100 % bezpečí i klidu.
3. Monitorujte pomocí domácí špionážní kamery klíčovou zónu NONSTOP.Domácí mini kamery jsou naprosto běžnou záležitostí pro všechny, kteří se rozhodnou službu využívat dlouhodobě. Nemusíte monitorovat byt celý, dostačující je část „zóny“ s uloženými cennostmi.
Navíc, LidskáSíla.cz garantuje úhradu krádeže v plné výši, pokud je poskytnut video záznam o daném incidentu.Bez ohledu na příčinu, vzniklé komplikace, dojde k okamžitému odblokování uhrazené částky. O své peníze nikdy nepřijdete.
Co se mohlo stát a jak to řešit… čekáte 15–20 minut a dáma u Vás ještě nikdy nebyla.
Dejte nám to vědět na 226 289 000 (po–pá 8–16).
Tip: Pokud je linka obsazená nebo voláte o víkendu, nedokážeme reagovat dostatečně rychle a situaci ověřit ihned. V takovém případě vyčkejte na místě alespoň 30 minut, bude-li to možné. Pokud do této doby dáma nedorazí, je pravděpodobnější, že se něco přihodilo a nedorazí vůbec. Prosíme Vás, dejte nám absenci dámy vědět na e-mail: nase@lidskasila.cz.
Co nejrychleji:A – profesionální hospodyně, poskytující tyto služby několik let, na volné noze.
B – milovnice úklidu, které mají proklientský přístup a vřelý vztah k úklidu ve svém DNA.
Jsme přesvědčeni, že samotný charakter ženy, včetně skutečně vřelého vztahu k úklidu, je klíčové kritérium garantující dlouhodobou spokojenost a bezstarostnost klientů.
LidskáSíla.cz zákazníkům představuje dámy, které splňují základní kritéria. Stejný princip je uplatňován u dam. Finální slovo o přijetí zakázky mají právě ony. LidskáSíla.cz tedy garantuje obecnou standardizaci, úroveň bezpečnosti, kvality, komunikace a spolehlivost. Finální rozhodnutí je však na domluvě mezi dámou a zákazníkem.
Dlouhodobá nemoc, dovolená, změna rodinné situace, osobní antipatie aj. jsou nejčastější důvody, proč dochází k zajištění nové dámy nebo nového zákazníka. O změnu stačí požádat skrze svůj zákaznický profil.
Změna bude provedena diskrétně vůči všem stranám.
Forma úhrady služby je pouze jedna – úhrada skrze platební kartu online. Službu nelze uhradit v hotovosti ani bankovním převodem.
Je dobré vědět, že:Napište nám skrze Váš zákaznický profil a my Vám danou objednávku zkrátíme, nebo prodloužíme dle skutečně odpracovaného času. Případně nás o této změně může informovat dáma.
Doklady o zaplacení naleznete ve svém online profilu v záložce Doklady.
Doklad o zaplacení se Vám automaticky vystaví do 14 dnů od data uskutečnění úklidu.
Mějte po svém boku silného strážce. Strážce, který chápe důležitost soukromí a bezpečnost celé rodiny.